neděle 4. března 2012

Databáze druhů

Po páteční konzultaci jsem se dozvěděl, že původním biotopem na pražských ostrovech byly v minulosti lužní lesy. Sehnal jsem si tedy druhový soupis a sestavil jsem databázi druhů, ve které jsem zohlednil nároky na stanoviště a půdu.
Dále jsem sestavil databázi živočišných druhů podle způsobu a nároků na hnízdění. Zítra mi pan Musil mé dosavadní poznatky doufám doplní.
Začínám mít jasnou představu o výsledném tvaru ostrova. Ten by měl být takový, aby délka jeho břehů byla větší než jeho povrch tzn. že ostrov bude více méně podlouhlý.
Zítra večer pověsím na blog poznatky a doplnění z konzultací u pana Musila a u pana Boučka na povodí. Zároveň doplním tvar ostrova, situaci a přibližné rozvržení rostlinných druhů.

1 komentář:

  1. to zni slibne, jen bych jeste premyslel zda neudelat nejakou pozorovaci stanici, ph

    OdpovědětVymazat